marți, 27 ianuarie 2009

La multi ani MAESTRE !

                     Imi face o deosebita placere ,ca prin intermediul acestui blog sa ii urez si eu La multi ani cu sanatate lui Florin Piersic .Marturisesc ca este actorul mei preferat.Am crescut cu filmele Domniei Sale ,am vazut si revazut piesele de teatru in care a jucat si ma bucur ca ne poate incanta sufletele prin minunatele roluri.Ii doresc sa aiba forta sa treaca peste toate greutatile si sa continue aceasta minunata munca de actor .Iti multumim MAESTRE pentru sufeltul tau curat si pentru ceea ce ne transmiti de fiecare data .

2 comentarii:

Anonim spunea...

esti interesat de un link sau banner exchange?

Anonim spunea...

Salut...cu scuzele de rigoare ca te contactam asa, dar deocamdata este o modalitate buna. Speram sa nu ne arunci intr-un colt.Apelam la oameni inteligenti si cunoscuti in blogosfera. Dupa ce vei citi acest comunicat, daca ai disponibilitatea sa te inscrii ar fi ok si cred ca ti-ar placea sa fii si un promotor al blogosferei bucurestene. Poate ne contactezi pe mail ( valecano@yahoo.com )sa discutam. Poti chiar sa ai propriul eveniment despre ceva anume …depinde doar de tine.

Acesta este comunicatul:
"Mesaj important pentru bloggerii din Capitală!
Pe 30 mai sărbătorim Ziua Bloggerilor Bucureşteni (ZBB). Vor avea loc concerte, video-proiecţii, târguri de blogging, expoziţii, vânzări de produse ale bloggerilor, petreceri etc.
Informaţii şi înscrieri pe ZBB-2009.RO.
Trimiteti mai departe mesajul sa circule in blogosfera. Multumim"

 
Îngerul negru - © 2008 Template by Templates para Você