luni, 12 ianuarie 2009

Ma pis pe Vintilescu !

         A inceput un nou an , nimic neschimbat pe plaiurile romanesti , o zi banala , merg la serviciu , platesc facturi si vorbesc urat . M-am saturat ca multi altii sa ma aplec pentru a vorbii la un ghiseu unei tarfe plictisite ,m-am saturat sa merg la banci si sa mi se spuna ca nu pot sa aflu cat mai am de platit la un credit , m-am saturat sa vad mitocania in floare , m-am saturat sa fiu dispretuit , m-am saturat sa vad o tara pe care o iubesc prinsa in ghearele unor cacati care ne mint asa cum au facut-o si alti dementi timp de 42 de ani .Si binenteles nu am ce face decat sa scriu , asta e singura arma din pacate.Am fost de revelion la greci.Ii admir , pe bune.Tin la ceea ce este al lor , sunt patrioti si isi respecta oaspetii , adica in speta turistii.Si apropo proastelor care sunteti voi proaste ,care vindeti prin magazine.Zambiti clientilor, stati in genunchi in fata lor ca nu va costa nimic . Nu va mai ganditi ce pula o sa sugeti de seara , nu mai faceti pe ofuscatele daca un client va cere ceva si nu cumpara .Faceti comert si turism adevarat , desteptati-va !Apropo ,pentru analfabeti si varzari,a fi patriot nu este un defect .Cat ar fi Europa de unita asta nu inseamna sa iti pierzi identitatea ca popor si sa stergi tot cu buretele ,inclusiv imnul tarii cum spunea marele ziarist Dragotescu Corina .Imi este scarba cand vad oameni care nu lupta ca sa ne desteptam.Si in aceste zile de dupa anul nou ma mai deranjeaza ceva .Nu mai poti sa spui nimic ,nu mai poti sa tragi o gaza provocata de o salata ca se sesizeaza comunitatea evreiasca.Eu nu sunt anti semit ,ba din contra ii admir si mai si cunosc cativa .Cu unul dintre ei am stat acum cativa ani la masa in ziua de Craciun.Dar nu vi se pare ca uneori deveniti jidani ? Adica ce faceti voi acolo in Gaza omorand femei si copiii nu se numeste crima cu premeditare? Se numeste aparare!Oamenii in general trebuie sa se poarte cu voi mai ceva decat cu un ou.Pe cuvant sunteti penibili ! Stiu aveti putere ,capete luminate dar totusi nesimtirea are marginile ei !Sa nu va speriati ! Am ajuns si la titlul acestui articol.Din start va spun .Actorii mei preferati sunt Florin Piersic si Paul Newman .Un gunoi pe numele sau Vintilescu care da cu sapa pe la un ziar ce pupa puterea in cur ,scrie despre Florin Piersic ca a colaborat cu securitatea prin anii '50.Nu vreau decat sa spun atat .Eu am avut un bunic care a murit in puscariile comuniste ,tatal meu ramanand orfan la 13 ani .Acelasi episod la trait si Marele Florin Piersic cu tatal domniei sale .Intrebarea este urmatoarea , si va las sa comentati daca doriti .Cine isi permite in tara asta sa isi bata joc de valori , cine isi mai permite sa calce pe cadavre in aceasta tara ?Un cacat cu numele de Vintilescu sau multi ca el .Luptati si invatati sa va pretuiti valorile si cel mai important parintii .Poate intr-o zi nu o sa ii mai aveti.

1 comentarii:

sept spunea...

Băi fratele meu alb, e şi asta o treabă. Deci eu sunt gazoman de felu' meu. Şi ieri eram în staţie la Universitate. Lume în jur. Dar nu foarte multă. Trag şi eu un pârţ ca tot omul, când deodată sare Iţic din spatele meu. "Ce faci mei aicea mei? Aici eşti pe stradă mei, nu poţi ca să beşi mei." L-am lăsat în pace să se umple de mireasmă de român şi am aşteptat să vină 601. Cât despre Vintilescu, ăsta poate să mă sugă. Aseară oricum i-am umplut frigiderul de carne, deci are mâncare pentru 20 de ani. Hai pa Îngerică!

 
Îngerul negru - © 2008 Template by Templates para Você